don't call it a fight when you know it's a war

2014-02-17 / 14:56:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Den senaste veckan har varit väldigt upp och ner. Mycket plugg, jobbiga grejer osv. Men nu är det mesta klart, bara matteprov efter lovet som man behöver oroa sig för. Och nationella såklart men det behöver vi inte börja oroa oss för än haha. Så nu ska jag verkligen bara försöka fokusera på det positiva och skit i allt och alla som skiter i mig!
 
I fredags var jag med mina girls hos Daniella och "firade" alla hjärtans-dag. Myskväll med massa filmer och masssaaa gott. Sjukt mysigt! I lördags hämtade min moster mig ganska tidigt, åkte med henne + resten av familjen och handlade lite och så. Sen på kvällen passade jag mina kusiner :-) Igår hade vi kalas för Melissa som fyller 1 idag så grattis till min lilla skit <3 Ska snart sticka till väla med mamms, är i behov av nya tröjor!!
expectations vs. reality HAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0