I just gotta believe there's something more than you and me

2014-02-21 / 13:37:11 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag på en kvällsrunda med mina brudar på emporia. Så sjukt mysigt. Sen efter åt vi på mcdonalds. Att dessa tjejer kan göra lovet tusen gånger bättre alltså. Måste ju dock säga att folk som ser oss med all säkerhet tror att vi är höga eller något HAHA, för vi är verkligen helt när vi umgås. Köpte dock endast en Arizona dricka hehe men vad gör det :-)
 
Idaag ska jag hem till Ebbis och sova där, dock inte förrän lite senare. Så har nyss duschat efter en väldigt lång och skön springtur. Sen har jag pluggat ytterst lite röv matematik. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske kolla lost girl elr något. Ciao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0