I'll never let you run away alone

2014-02-05 / 19:43:00 / Allmänt / 0 kommentarer
De senaste dagarna har jag gått i skolan och pluggat och på kvällarna har jag bara kollat på Rookie Blue. Bästa serien. Åh I love it! Älskar polisserier och alla karaktärer är bara helt underbara rakt igenom. Så ja, nu har jag kollat på alla fyra säsonger. Kollade första säsongen för ett tag sen men pausade sen lite för att jag har inte hade tid, så har nu kollat på resterande tre säsonger de senaste två veckorna :-) Men nu börjar det inte förrän till sommaren igen, GREAT, eller inte. Saknar det redan hahah..
 
Idag har jag bara varit i skolan från halv 2 till halv 3 och åkt skridskor, ganska gött. Efter var jag med Nicole och Hilda. Och vi var på bibblan och DOM HAR TAGIT BORT VÅRT TÅG. Alltså kan ni fatta att vi tre spenderade ca varje lunchrast där när vi gick på ps? Så sjukt. Och vi träffade Dessie!! Vi har typ inte träffat henne på ett helt år! Ganska sjukt att vi var på bibblan så ofta att vi känner en bibliotekarie?? HAHA. Nu ska jag bada, skulle pluggat mycket idag men det blev inte så mycket med det.. puss på er! 
 
Liksom kolla!?!?!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0