you know what it's all about

2014-02-02 / 19:13:57 / Allmänt / 0 kommentarer
I fredags fick jag efter ganska mycket tjat på min lärare äntligen använda mig av de stora filmkamerorna. Vi håller på med ett projekt och vi skulle göra en talkshow så vi fick äntligen använda dom! Och herregud vad coolt och roligt det var! Hade kunnat stå där bakom kameran förevigt! Det blev så sjukt bra, olika vinklar osv osv. Det var dock lite läskigt att filma helt själv eftersom om något blir fel osv så är det ju helt mitt fel HAHA, men det gick hur bra som helst! 
 
Sen åkte vi skridskor, skönt och roligt :) Typ den enda idrotten jag kan vara med på, fun fun fun.. eller inte. Men det är ju i alla fall något så ska inte klaga! 
 
I lördags hade jag förberett mig på en ganska tråkigt dag eftersom jag inte hade någonting alls inplanerat osv osv. Men mamma ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag ville med henne och Mia ut en sväng och självklart sa jag ja. Sen var vi hos min moster ett tag och sen följde min mamma + min moster med familj med hem till pappa och åt pizza och såg melodifestivalen med oss :-) hur mysigt som helst! Sjukt trevlig lördag. Melodifestivalen dock.. är det ett skämt? Helena var ju dock sjukt bra, har alltid sett upp till henne typ, eller ja jag älskade "my number one" låten när den vann, och Linus Svenning är ju en stor favorit men tyckte inte hans låt var överdrivet bra tyvärr :/ Men vet inte ens vad jag förväntade mig av mello när det alltid är så dåligt haha..
 
Idaag har vi haft kalas för Hampus. Och han sa till Sara att han ville ha en "Olaf tårta" från Frozen så sara gjorde en, hahaha, så söt den blev. Och god! Jag gillar liksom inte ens tårta. 
 
Nu sitter jag hos mamma och ska se Rookie Blue resten av kvällen! CIAO
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0