disney on ice 2014 och annat

2014-01-19 / 12:18:52 / Allmänt / 0 kommentarer
I fredags kom Nicci, Hil, Ing, Maria och Philip till mig. Vi åt och hade mysigt bara :) Sen sov Hil och Nicci hos mig. 
På lördagen åkte jag in ganska tidigt till hbg för och ta tåget till malmö. Vi var inom snabbt i scifi-bokhandeln för jag skulle köpa en kalender hehe :) Och sen köpte vi varsin dricka på starbucks och sen vidare till emporia, fast där var as mycket folk så vi gick ut lika fort. Åt lite på vår kära china box och sen gick vi in på malmö arena för ännu en förställning av disney on ice, fjärde året på raken nu! :) Och det var lika bra som vanligt. 
 
Idag ska jag bara vara hemma dagen, slappa och plugga. Och städa! Och läsa! Men nu ska jag först dricka upp mitt kaffe och bläddra igenom tumblr :) ciao
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0