don't let me go

2014-01-17 / 09:40:10 / Allmänt / 0 kommentarer
Freedag, och jag är ledig! Hur gött?! Engelskan blev inställd, "jobba" hemma på visuell kommunikationen och vår idrottslärare var så snäll att han ställde in idrotten så vi skulle slippa åka in till skolan för endast en lektion. Dock ska jag och mamma snart ta bussen in till stan för jag ska till ögonläkaren. Men jag fick i alla fall en lång sovmorgon :) Har drömt om London hela natten typ hihihi, och något annat konstigt som jag inte kommer ihåg nu. 
 
Ikväll kommer Nicci, Hil, Ing, Maria och Philip till mig för en liten myskväll med pizza och film! Hur mysigt som helst. Sen imorgon är det ju DISNEY ON ICE, och självfallet: scifibokhandeln! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0