Endast 5 terminer kvar

2014-01-06 / 19:31:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Har äntligen fått upp mina ljusslingor som mamma snodde till julgranen HAHA. 
 
Idag har jag i princip sovit och pluggat, samt kollat på lite revenge (vill inte kolla mer nu ÅHHH, serier förstör mitt liv). Pallar verkligen inte skolan imorgon, fråga mamma om jag fick hoppa av skolan och starta ett filmbolag men hon var inte så hypad över det.. haha.. jag får väl klara mig. 
Ska hoppa i ett bad nu sen ska jag kolla lite revenge tror jag, och bara somna i soffan och sörja inför imorgon.. :) åh måste få klart kapitlet i min bok också, känns som om jag äntligen är inne på rätt spår! (Även om detta kapitlet blir väldigt "pinsamt" att skriva hahah..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0