He needs a wild heart, I got a wild heart

2014-01-27 / 15:20:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej loves! Idag är en bra dag! Kort dag, slapp mentorstiden, det gick bra på mitt samhällstest och vi har bara varit allmänt konstiga hela dagen, konstigare än vanligt alltså haha. Trodde knappt det var möjligt ;-) Så åkte med pappa hem redan vid halv 2, och sen dess har jag bara tränat och suttit här och kollat på TFIOS trailern som är läckt.. synd men jag kunde verkligen inte hålla mig! Dom säger att dom som är "true fans" väntar med att lyssna på en låt/se en trailer osv osv men jag tycker faktiskt det är tvärtom för att vi är så stora fan att vi inte kan vänta, RIGHT? 
 
Nu ska jag plugga matte och fortsätta gråta över Augustus & Hazel. Deras kärlek är drömmen. Hoppas ni har haft en bra dag :-)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0