I'm the only one who's trying to hold us together

2014-01-15 / 19:59:11 / Allmänt / 0 kommentarer
I måndags gick jag till skolan för endast en lektion.. kändes lönt haha. Men sen gick jag, Dan, Josse, Alicia och Matilda till bibblan och "pluggade" där ett bra tag :) Sen tog jag bussen till familia för och möta upp mamma för jag skulle köpa en ny kalender. Köpte även förr eller senare exploderar jag, hade bara den på engelska och ville att mamma skulle läsa den, så fick köpa den på svenska haha... Sen plugga jag matte när jag kom hem..
 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket. Ganska mycket plugg osv just nu. Har läst massor i veckan, har knappt kollat på några serier alls.. ganska sjukt. Men måste verkligen komma ikapp med läsningen för just nu håller jag på att läsa 3 böcker - en som vi måste läsa i skolan, revolt och nyckeln. Fast nyckeln läser jag bara hemma för den är så JÄVLA tung. 
 
OCH BTW. JAG OCH HILDA HAR BOKAT RESAN TILL LONDON. Hur sjukt är inte det? hihihi. Den 7 juni sticker vi till bästa platsen och stannar till 10, och sen ser vi ju 1D den 8. Det kan helt seriöst inte bli bättre. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0