lite efter men jaja, here we go - 2013 lista

2014-01-01 / 18:29:56 / Allmänt / 0 kommentarer
1. Vad gjorde du 2013 som du inte gjort innan?
Började på gymnasiet haha.. jag vet faktiskt inte, kan inte komma på något annat
 
2. Höll du dina nyårslöften? Och kommer du ha några nya denna gången? 
HAHA neej, och nej jag kommer inte ha några nya för jag håller ändå aldrig dom.. men har lovat mig själv att sluta övertänka saker och vara modigare. 
 
3. Fick någon nära dig barn?
Ja min pappa och hans tjej

4. Dog någon som stod när dig? 
Nope 

5. Vilka länder besökte du?
London, Polen, Danmark, Teneriffa 

6. Vad skulle du vilja ha 2013 som du saknade 2013?
Loove

7. Vilka datum kommer alltid vara speciella år 2013, och varför?
22/4 - såg justin
8/5 - one direction konsert
26/5 - åkte till Polen med klassen och andra nian
13/6 - slutade nian.. 
21/8 - började gymnasiet
31/8 - Selena gomez konsert

8. Vilket är din största prestation detta året? 
Slutade gå med på att folk bara behandlade mig som skit och börja stå upp för mig själv och mina åsikter.  

9. Vad var ditt största misslyckande? 
Fick F på matteprovet hahahah...

10. Led du av någon sjukdom? 
Ja

11. Vad var den bästa saken du köpte?
Alla konsertbiljetter, resan till london med mamms

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Konserter

13. Vad blev du riktigt, riktigt, riktigt exalterad över? 
När jag och Hilda bokade biljetter till 1D's konsert i London nästa år och när jag, Dan, Alicia och Matilda bokade biljetter till miley cyrus! 

14. Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2013?
Oj.. det är för många. 
the summer set - rescue 
he is we - all about us
justin bieber - u smile
justin bieber - as long as love me
justin bieber - recovery
avril lavigne - hush hush 
avril lavigne - falling fast
rihanna - unfaithful (POLEN LÅTEN)
och mååånga fler

15. Om man jämför med förra året. Vad är du: Lyckligare eller ledsnare, smalare eller tjockare, rikare eller fattigare? 
Ledsnare, typ samma (kanske lite tjockare hah), fattigare

16. Vad önskar du att du gjorde mer av? 
Tränade kanske.. och plugga

17. Vad önskar du att du gjorde mindre av? 
Sitta på mitt rum och göra absolut ingenting

18. Hur spenderade du julafton? 
Med familjen (pappas sida), ganska långtråkigt men ändå lite mysigt då och då..

19. Blev du kär 2013? 
Var sen innan

20. Vilken var din favorit serie? 
Skins helt klart! Sen typ dracula och ravenswood 

21. Hatar du någon nu som du inte hatade förra året? 
Lägger inte ner tid på att hata någon.
 
22. Vilken var den bästa boken du läste? 
The fault in our stars!!

23. Vilken var den bästa upptäckten inom musik? 
The summer set, the band perry.. typ. Lyssnar på så otroligt mycket olika och har upptäckt sjukt många detta året men orkar inte skriva ner..

24. Vad ville du ha och fick?
Tyyp biljetter till alla konserter jag ville gå på :)

25. Vad ville du ha och inte fick?
en resa till New York, as usual 

26. Årets bästa film?
Oj.. catching fire, city of bones, the conjuring, insidious:chapter 2, grown ups 2, justin bieber - believe, one direction - this is us

27. Vad gjorde ditt år oändligt mycket bättre?
Alla konserter, resan till london och Teneriffa. Träffat underbara, nya vänner. 

28. Hur skulle du beskriva din stil detta året? 
Väldigt blandad. 

29. Vad höll dig förståndig?
Jag vet inte, mamma kanske

30. Vilken kändis suktade du mest efter? 
Justin Bieber som alltid, Harry styles, Liam Payne, Jack O'connell, och SÅ MÅNGA ANDRA

31. Vem saknar du?
Just nu? Typ ingen.

32. Berätta en viktig läxa du lärde dig detta året.
Att du kan inte ändra någon, hur mycket du än vill. Och du måste köra ditt eget race, ha dina egna tankar och åsikter och bry dig inte om vad alla andra tycker. Va dig själv. 
 
33. Någon du gärna hade bytt utseende med detta året? 
Katie Mcgrath helt klart, dör för hennes utseende!!

34. Skriv ett citat som sammanfattar ditt år. 
"I don't want to wait for you anymore, but I still do." 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0