oh oh

2014-01-26 / 16:58:33 / olika listor. / 0 kommentarer
 

Det här året ser jag fram emot…LONDON helt klart!

 

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… The notebook, never say never/believe, scream.. åh det finns många! 

 

Jag har största crushen på… Justin. 

 

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Sak? Min mobil

 

Jag skrattar alltid åt… mina vänner. Okej jag skrattar åt ca allt men ändå hahah

 

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör... Typ alla up-tempo låtar med juju och sen två låtar som alltid göra mig på gott humör är "walking on sunshine" och "wake me up before you go-go" hehe 

 

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… Alltså jag gör verkligen pinsamma saker heeela tiden.. men när jag hoppas upp på clownens rygg är nog en av de pinsammaste...

 

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… hmmm pizza, fast då hade jag blivit fet.. kan jag välja pizza utan att bli tjock? 

 

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… USA eller London. No doubt. 

 

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… En resa till NY, eller att få träffa Justin. Och inte bara en sån snabb meet and greet utan verkligen TRÄFFA honom och typ spendera några timmar med honom :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0