Say something I'm giving up on you

2014-01-05 / 17:35:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej babes! 
 
Fredag: Hil och Nicci kom hit och var här en stund, hade inte träffat dem på hela lovet så det var mysigt! Snackade, kollade skins och åt typ.. Sen på kvällen var jag på bio med mamma och Sara och såg paranormal activity: the marked ones, inte den bästa skräckisen men ändå ganska spännande! Sen somnade jag ganska omgående när jag kom hem eftersom filmen slutade vid halv 1 på natten.
 
Lördag: Slappade hela morgonen och så. Sen skjutsade pappa mig till Matilda där jag, Matilda, Daniella, Josse och Alicia skulle ha HSM-maraton. Så vi lagade tacos, skrattade, snackade och sen åt vi godis och kolla på alla high school musical-filmerna, sjukt mysigt! :) 
 
Söndag: Daniellas mamma hämtade oss vid 10 och körde oss hem till dom. Vi skulle jobbat med historian och så men det blev mest att vi satt vid datorn och skrattade och snackade.. men vi blev i alla fall klara! Sen hämtade pappa mig och jag har ca bara slappat. Nu sitter jag hos mamma och skulle plugga matte men laugh at me säger jag bah, kanske imorgon.. ;)
Åh kollade by the way i min spargris innan för jag skulle ge 2000 till pappa för London-resan (JA DEN BOKAS SNART) och märkte att jag hade mer pengar än jag trodde, så nu har jag fortfarande 2000 kronor kvar, ganska nice. Dock ska 1500 av dem sparas till shopping i London, såklart! 
 
köpte första säsongen av charmed när vi skulle köpa godis till bion på hemmakväll hehe
Har hunnit få upp några bilder på väggen också! :]
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0