They just don't get it

2014-01-24 / 18:55:52 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej! Längesen I know. Men bättre sent än aldrig right? ;-) Men har mest gått i skolan och pluggat ca hela kvällarna. The life of a samhällare. Men men jag klarar mig! Massa drama med Justin osv osv osv också... orkar inte ens förklara det. Men det är ingen ide att ni klagar över att jag fortfarande är en belieber för det kommer jag ALLTID vara. Jag stödjer inte drinking and driving av NÅGON FORM, MEN jag kommer alltid stå vid justins sida. Och hur jävla moget är det att folk håller på att skoja om att han har blivit diagnoserad med depression? Det är inget att skoja om. Så ja han blev ju då arresterad som ni säkert redan vet och bla bla bla, men skit samma :-)
Annars då? Jag har ÄNTLIGEN sett frozen, åh helt underbar film. Det kommer en review senare! Jag och Dan går runt i skolan och säger alla repliker osv och alla andra bara suckar HAHA. Så ja, höjdpunkten på denna veckan var  väl den filmen ;) + att SF bekräftade att de kommer ta in the fault in our stars, OMG
Som sagt.. så mycket annat har inte hänt. Ska endast vara hemma hela helgen och plugga, läsa och kolla ikapp alla serier. Både tråkigt och skönt på samma gång. Såg nyss senaste vampire diaries och HERREGUD, det börjar bli helt underbart igen. Har även börjat kolla på första avsnittet av the originals så ska väl återvända till det nu.. :) ciao
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0