we can rock the world tonight, you know it doesn't have to be love

2014-01-26 / 12:59:13 / Allmänt / 0 kommentarer
Har blivit så fruktansvärt lat på sistonde och mår inte alls bra av det. Så idag börjar jag träna ordentligt igen, eller ja jag har faktiskt redan tränat lite hehe, men ska springa lite och så sen! Men ja, mår mycket bättre av att träna, får mycket bättre fokus och så då också + att jag saknar mina armar som jag hade HAHA (längst upp, näst längst till vänster)
 
Så ja idag ska jag bara vara hemma. Träna, plugga och läsa. Om inte pappa vill köra till emporia med mig och köpa skor :-) men det tror jag inte hahah.. ska bara dricka kaffe och kolla runt lite mer på tumblr och twitter sen ska jag sätta igång och plugga. Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0