why don't we go there?

2014-01-12 / 11:59:25 / Allmänt / 0 kommentarer
Åhh vad jag är trött på min design, eller mer min header. Så trött att jag knappt vill blogga för det är inte kul utan en fin design. Får väl be min bror följa med ut och fota lite någon dag så jag får lite färska bilder på mig själv HAHA. 
 
Söndag, hatar söndagar, ångestdag deluxe. Ska följa med pappa till landskrona snart lite snabbt, endast för jag att jag vill åka bil och undvika att behöva plugga matte hihi. Ja, skolan har ju satt igång igen vilket innebär stress mestendels av tiden. Var på kalas hos min kusin Josefin som fyllde 9 igår, och dit kom även min moster med mina två andra kusiner som jag inte har träffat sen i somras. Sjukt mysigt. 
 
Nu ska jag gå och göra ve mig och kolla på promon inför nästa dracula avsnitt för jag kan fortfarande inte fatta VAD SOM KOMMER HÄNDA ÅH. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0