She can speak french, I think she's fluent

2014-07-12 / 12:54:19 / Allmänt / 0 kommentarer
Då hann man med en tripp till Paris också då. Haha, förr förra veckan bestämde pappa sig (med lite övertygning från mig och mina bröder) att vi skulle åka till Paris, dels för att gå på disneyland (favoritstället!!). Och min pappa som har de värsta impulserna bokade en resa och sedan åkte vi på kvällen dagen efter. 
På fredagen stack vi ganska tidigt till disneyland så vi var där när de öppnade. Älskar verkligen det, hur 'gammal' jag än blir. Det var så kul eftersom vi var ju där för exakt för år sedan också! 
(Bästa spökhuset<33)
(2009-2014)
 
Dagen efter gav vi oss ut i Paris som äkta turister. Förra gången vi var i Paris bestämde vi oss för att vi skulle ta disneyland två dagar istället men denna gången i princip tvingade jag ut dem i staden! haha! Det blev självklart en tripp till eiffeltornet :) Men även triumfbågen och louvre museét för att se mona lisa! 
(selfie: proffesional level. HAHA)
Sedan gick vi på bron där alla hänger lås med sina namn och datum elr vad det är... som bland annat är med i filmen LOL (ja jag fangirlade kanske liiite hihi) och såklart var vi tvungna till att hänga ett lås där! Var dock inte planerat att vi skulle dit utan kom bara dit av en slump när vi gick till museet haha :) 
(ingången till louvre museet)
(OMG guys it's mona lisa!)
(Triumfbågen!)
 
Underbar resa! Älskar verkligen Paris, underbar stad. Tänker med all säkerhet åka dit igen i framtiden! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0