good girls are bad girls that haven't been caught

2014-06-24 / 18:10:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej! I fredags, alltså på midsommar var jag, Daniella, Matilda och Alicia hemma hos mig och åt gott och så. Sen mötte vi Ebba på stationen och tog tåget till Klippan för fest. Det var verkligen as kul även om det ca slutade i kaos.. men men! 
 
 
I lördags var jag på bio med pappa och mina bröder och såg 22 jump street, SÅ JÄVLA ROLIG! Och Channing Tatum är ju drömmen... 
 
 
I söndags gjorde jag inte ett piss.... jo jag var ute och sprang men inget annat.. 
 
Igååår dock!! Omg. Jag och Daniella tog tåget in till Köpenhamn vid 11 för och ja.. äta och köa till Cody Simpson konserten på kvällen. Vet inte hur länge vi köade men... 5 timmar kanske? Och konserten var SÅÅ bra! Och Cody är verkligen drömmigt snygg!! Kommer ihåg hur mycket jag älskade honom typ 2010 och där haha! Och Dan är alltid lika rolig att va med och speciellt gå på konserter med haha, för hon älskar det lika mycket som jag vilket gör att båda är lika cp när det kommer till det hahaha! 
 
Idag har jag varit i Lund med mamma, hampus, min moster och kusiner och mormor. Typ fikat och så bara. :) Nu ska jag äta och sen ska jag typ sova, är så trött att jag döööör. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0