"I lit up like a christmas tree, Hazel Grace."

2014-06-03 / 21:33:00 / Allmänt / 0 kommentarer
IGÅÅÅR var jag och mina kära vänner i Köpenhamn och såg förhandsvisningen på the fault in our stars! Herregud vad jag grät. Har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv typ. Det var i alla fall en väldigt mysig och rolig liten kvällstrip trots lite hinder på vägen dit haha.. och biografen var dessutom SKIT STOR. Och biosalongen hade över 500 platser! Hur sjukt?
 
Filmen var hur bra som helst! Verkligen så nöjd! Trots att de inte hade med alla smådetaljer som jag hade velat se men det är liksom ingenting som var så jätte viktigt för handlingen så förstod liksom att de inte hann ta med såna saker. Annars var den sjukt sann till boken! Helt klart min nya favoritfilm. Ska se den på återstående en förhandsvisning här i Sverige den 11, så tills dess borde jag hålla mig från att försöka hitta den på nätet :-) 
 
Verkligen en upplevelse kan jag säga! Nästa gång tar vi den allra största, hehe :) 
 
Imorgon är det skolavslutningen. Kan inte fatta att jag slutar ettan på gymnasiet i morgon! Jag började ju precis?? Sedan firar vi in vårt sommarlov med Miley Cyrus på kvällen! HUR GRYMT? AH! Så mycket roligt som händer nu!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0