STOCKHOLM BABY

2014-03-27 / 20:09:44 / Allmänt / 0 kommentarer
AHH! Häromveckan kom det ut nyheter om att 5 seconds of summer ska komma till Sverige. Jag och Dan hade planerat att åka osv osv och skulle boka tåg bara någon dag senare, men sen kom det ut nyheter om att det var begränsat till 600 platser med tanke på att det var gratis. Så man fick regristrera sig på en sida och sen skulle de lotta ut. Tänkte ju såklart att jag inte hade en chans eftersom jag alltid har otur med sånt.. men... *drumvirvel* JAG VANN, JAG FUCKING VANN. Och biljetter gäller för två pers så på söndag morgon tar jag och Dan tåget till stockholm!! Hur awesome?! Och det bästa av allt är att de antagligen kommer ha signering också vilket betyder att man kommer få träffa dom.. dör lite. 
 
Annars är läget ganska lugnt. Plugg har varit hyfsat denna veckan då många prov har blivit flyttade. Klarade mitt natur prov som jag var 99.9% säker på att jag skulle faila. Träningen går bra osvosv, det känns som om allt flyter på ganska bra nu faktiskt :-) Imorgon ska jag till malmö med piccs, starbucks och emporia - standard Icci :) Puss på er! 
 
Tror någon blev glad hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0