we worked too damn hard for this just to give it up now

2014-03-15 / 11:37:44 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej. Förlåt för dålig uppdatering som vanligt men har verkligen inte tid pga skolan. Har så sjuukt mycket HELA tiden. Lärarna har en tendens och tro att vi bara läser deras ämne... men ja, skitsamma. 
Hur mår ni? Jag mår ganska bra. Jävligt trött bara, trots att jag somnade typ klockan tio igår hahah. I veckan har det inte hänt så mycket förutom plugg plugg plugg.. Det enda positiva är att vi nu har börjat på vårt sjulprojekt på visuell kommunikation och jag och mina vänner ska göra en egen musikvideo till she looks so perfect, och vi ska själva sjunga.. hehe, hur ska detta gå... Så ja, det är askul iaf och den kommer bli SÅ grym! 
 
Idag ska jag in till helsingborg med min familj, äta och sen ska vi på bio. Ska se need for speed... inte det roligaste men vad gör man inte för familjen? ;-) Nu tänkte jag plugga lite så jag slipper det ikväll när jag kommer hem. Ciao 
Jag vet inte vad ni gör i skolan men vi mediterar iaf hahaha...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0