All I wanna be is somebody to you

2014-05-06 / 20:05:00 / Allmänt / 0 kommentarer
OH MY FUCKING GOD. Mitt hjärta stannade med all säkerhet för en sekund när jag såg att självaste Gregg Sulkin favoritade mitt tweet!! Han spelade bland annat Mason i wizards of weverly place (hehe) och Ezras bror i pll! Och är nu aktuell för MTV's nya serie faking it. 
(Älskar shane!!)
Det handlar om två bästa vänner som låtsas vara lesbiska för att bli populära. Jag och mina vänner var tvungen att se det pga Gregg (obviously!) Men det visade sig faktiskt vara ganska roligt, det är som typ tumblr irl HAHA. + Gregg är ren perfektion så hur kan man låta bli. 
brb dör :) 
 
Annars har det inte hänt så mycket roligt. Skulle egenltigen köpa nya löparskor idag men hittade inga, så sjukt typiskt. Och sen är ju typ vissa as dyra? :// Lägger liksom inte 1500 för ett par löparskor, SÅ mycket gillar jag inte att träna/springa HAHA. Nej men har i alla fall precis tränat, armar och ben. Ska äta lite nu och sen typ läsa eller något! Pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0