Falling in love seems easy to do, I guess I was scared because I knew it was you.

2014-05-03 / 20:49:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej! How you doin'? Det har hänt ganska mycket sen förra helgen men ändå inte hänt någonting alls.. hur det nu går ihop. Förra lördagen sov jag i alla fall med Ebba, shit vad jag hade saknat henne! Hjälpte bland annat henne med lite kärleksproblem osv haha, standard. Väldigt mysig kväll however! :) 
HAHA BABOO VÅRT ****** LEENDE 
 
I måndags var jag hemma pga huvudvärk som jag har haft i typ 2 veckor nu. I tisdags gjorde jag nationellt i engelska - uppsats delen. Det kändes bra då det var ett lätt ämne nämligen "role models". Alla vet nog redan vem jag valde hihi. I onsdags var det ju valbooorg, var med mina babes minus Josse hemma hos Matilda. Lagade mat och bara hade det mys, sedan stack vi till majbålet i ramlösa vilket SÖG HAHA. Sen åkte vi ner till stan för och kolla tivolit, hade as roligt men tivolit var ju dock inget att komma till precis. Men åt churros så ja :)) Sedan åkte vi hem till Matilda igen och satt på oss pyjamas, snackade, åt godis och kollade på film. Lika mysigt och roligt som vanligt. 
 
I torsdags var jag och Alicia på bio och såg divergent igeeen, lika bra denna gången! Sen hämtade min moster mig där hemma, sov där och sedan passade jag mina kusiner på morgonen/förmiddagen. 
Idag har jag varit på "kalas" hos min andra moster, ska snart bada och sen se believe med mamma hehe! PUUSSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0