but she can't be what you need if she's seventeen

2014-11-01 / 20:35:58 / Allmänt / 0 kommentarer
17 bast. Dancing queen, young and sweet only seventeeeeen! Haha nej men ja, känns alltid lika konstigt att skriva "fylla år" inlägg då man tänker tillbaka och bara "oj, har det redan gått ett år sen jag skrev det förrra?" 
 
Igår hade jag och Ebba halloween fest hos mig. Det skulle komma ca 40 pers, det slutade med ca 80. Kaos. Nej men det var as roligt tills det spårade helt och vi fick slänga ut dem... men jaja! Verkade som om alla hade roligt så det är ju gott. 
 
Idag har jag städat huset, ätit tårta, slappat och ätit på indisk restuarang. Ganska ok föddelsedag. Dock så sjukt trött att jag hade kunnat somna här och nu. Peace
jaaa snapchat bilder, deal with it
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0