Ibland händer det faktiskt saker i mitt liv

2014-11-29 / 15:03:15 / Allmänt / 0 kommentarer
Hallå hallå! 
Den senaste veckan har minst sagt varit intressant, och konstig. I måndags hade jag studiedag och jag gjorde inte så mycket. Gymmade, pluggade och slappade. Sen bestämde jag mig för att försöka hitta Natasha Negovanlis (huvudrollen i webbserien Carmilla) mail, jobbmejl då alltså, för att be om en intervju till mitt reportage till min journalistikklass. Det gick väl... inte som förväntat. Jag lyckades som den detektiv jag är få hennes privata mejl och ja sen fick jag hjälpa henne att ta bort den från internet osv osv haha! Så ja, you can say we're friends alternativt mejl-buddies now! 
Tisdagen kommer jag typ inte ihåg? Skola.. skola.. skola? Och gym. 
 
I onsdags gick jag upp, tog en kopp kaffe och satte mig för att kolla på de nya avsnitten av Faking it och Carmilla. Och SPOILER, CARMILLA DÖR. Hur kan man DÖDA KARAKTÄREN SOM SERIEN ÄR DÖPT EFTER? Men jag tror inte hon är död, jag har sett för mycket av vampire diaries för att tro att en vampyr förblir död. They always come back. Och sen dessutom fick jag reda på att Tristan från idol också har dött? Alltså vad händer? Han var ju så gullig och åh... Sen sålde vi även min hund, buffy, pga tidsbrist då mamma börjar jobba. Så ja.. sörje-dag deluxe? Var även med Ebbis, så det var ju mysigt i alla fall haha! 
 
 I torsdags var vi på bisättning för min gammelmormor som dog i lördags. Och det var hemskt. Fyfan, om ni får välja, se aldrig en död kropp. Är dock inte ledsen, ledsen för min gammelmormor då hon var 95 och det var liksom "hennes tur" nu och vi ska vara glada som fick ha hennes här så pass länge. På kvällen firade vi lite thanskgiving :)
 
Idag var det öppet hus på olympia, fett drygt och gjorde typ inte ett skit... men jaja! Ha en bra lördag! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0