Lewis Watson med min bestie

2014-10-12 / 12:07:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag på konsert i Lund med min picci och såg Lewis Watson! Han har så fruktansvärt bra röst och konserten var sjukt bra! Alltså... konserter. Liksom. Det räcker med bara det ordet. Gosh I love it! Var inte hemma förrän tre på natten, alltid jag och nicci och våra nattliga äventyr HAHA! Nej men det var en perfekt lördag i alla fall! 
 
Idag ska vi ha kalas för min lillebror som fyller 13 imorgon.. när hände det?! Min lilla skitunge bror som till och med är mycket längre än mig nu (inte för att det är så svårt att vara men ändå haha)... 
 
Jaha vad händer i era liv då? Mitt är väl ganska lugnt för tillfället. Klarade mitt matteprov som jag inte hade pluggat alls mycket till så det är naaajs! Ska på konsert på onsdag igen och se the 1975 (längtar!!) och på fredag ska jag kaaanske se annabelle på bio med Lintis! Jajaa, ha en bra söndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0