ang personen som klagar -.-

2011-04-09 / 08:05:13 / Allmänt / 0 kommentarer

EBBA om svar på tal.:

Izza, gumman! Ta med denna i din blogg.
Jag är tacksam att du som hackar på Izza gillar min blogg, jätteroligt! Älskar alla mina läsare jättemycket. Men våga fanheller inte kalla min bästa vän hora! Det är HENNES blogg och HENNES liv! Om du tycker justin liknar en bög, varför läser du då hennes blogg? Tro inte att du kan styra andras liv och bloggar, för alla har sin egen rättighet till att göra vad man vill. Börja med att visa vem du är innan du hackar på oss bloggare. För det är sååååå jävla moget att vara anonym.. hahahahaha, gömma sig bakom datan och spela cool. Så sluta kalla Izza fula saker, du har bara igen det själv.
-.-
svar: Tack syrran, betyder sjukt mkt att du "skyddar" mig... haha vad töntigt det lät. Men i alla fall, det är förmodlingen en liten unge som sitter bakom dataskärmen och låtsas veta allt i världen och behöver klaga på folk för att klara livet, för han/hon har själv så jävla dåligt självförtroende! Han/hon vet säkert inte ens vad hora betyder.

eevelina^^ om I need you now♥:

asså du hemliiigt : låt izza lägga ut vafan hon vill! det e liksom hennes blogg, om inte du gillar det så läs inte den , eller läs texten o kolla inte på bilderna .
svar: precis!

louise om svar på tal.:
Du, din lilla patetiska ungjävel... Kalla min systerdotter EN GÅNG TILL så kommer jag leta upp dig o klippa av dig tungan!
svar: hahaha! Ja precis, passa din mun. För hon menar varje ord hon säger om att skydda mig. Tro mig jag har ord å det. Hon har alltid stått vid min sida i vått och torrt och kommer alltid göra. Hon har varit som en storasyster för mig enda sen jg föddes, så jag tycker inte du ska yttra dig mer... ja om du inte vill få din tunga avklippt då!:D
Älskar dig moster ♥

 

hemligt om svar på tal.:

men herregud, hora!!!!!
justin fule bieber hela tiden! han liknart en bög och kommer göra alltid!!!!!!!!!!-.-

svar:
men herregud, hahahahah! Alltså för det första, tror du jag tar åt mig att någon kallar mig hora? :o Men du behöver fan inte säga så om justin eller hur? Känner du honom? NEJ! Det gör inte jag heller, men jag älskar hans musik och hur han är, och såklart hans fina utseende. Men vad är det du hatar med honom? Han musik? Alright... men alltså prova lyssna på han några gånger, EN HEL LÅT. Ni som hatar honom har typ lyssnat på lite av EN låt. Och att han liknar en bög är fan inte sant, han hade lite bögiga kläder innan, ja. Men det var för typ två år sen, nu har har växt till sig och har jävligt snygga kläder. Som typ alla killar använder nu för tiden!

hemliiiiigt om I need you now♥:

asså inte för att vara sån men du har typ just nu lagt upp sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket bilder på justin ? :s
man har ju en blogg för att variera ? ;o
och den blir bara tråkigare och tråkigare om man inte varierar.
som ebba! asså hon har mycket roligare!!!!!!!!!

(har redan svarat på den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0