svar på komentarer.

2012-03-17 / 13:07:44 / Allmänt / 0 kommentarer
julia om Baby I'm not like the rest.:
kan du inte lägga in en bild på din sån film hylla och skriva om filmerna? :)

sv; jo, det kan jag göra :)

aagnes om You spin me out of control:
har också haft blå toppar, sjukt snyggt är det! :D
men nu har jag rosa underhår istället, eheh :p
sv; åh, nice! Ska nog ha lila toppar sen ;)

aagnes om Lite bilder från Florre:
åhh, när jag ser dom här bilderna du har lagt upp, så längtar jag tillbaka till när jag var där:(
fyfasen vad alla karuseller/berg-och dalbannor är roliga, haha :D
sv; Ja! Jag saknar det som in i! Och alla karusellerna var awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0